פאדג' שוקולד לבן, ריבת חלב ופקאנים

עבר יותר מידי זמן מאז סרטון הסטופ מושן האחרון שהכנתי ואני מאשים בזה בעיקר את העומס בלימודים. בחופשת הסמסטר האחרון החלטתי שאני צריך לתקן את העוול הזה וגייסתי למשימה את שקד- חברה טובה מהלימודים (שבעקבות תרגיל שקיבלנו היא הקימה את הפרויקט הגאוני והחשוב הזה).

IMG_0564.jpg

אז זה היה ברור שעד שכבר יוצא לי לצלם סרטון חדש, הוא חייב להיות סביב מתכון ששווה את זה. מפה לשם, הכנתי פאדג' שוקולד לבן עם ריבת חלב ופקאנים, שמכינים בחמש דקות של עבודה!

ריבועי הפאדג' האלה כיכבו במשלוחי המנות שהכנתי השנה ולא בכדי. מדובר בריבועים קטנים מרוכזים וטעימים בטירוף, שקשה להאמין כמה קל להכין אותם!

את הפאדג' מוזגים לתבנית, מקררים וחותכים להמון ריבועי-אושר.

 

img_0772

למתכון?

פאדג' שוקולד לבן, פקאנים וריבת חלב

לתבנית בגודל 20 ס"מ על 20 ס"מ

לפאדג':
  • 600 גרם שוקולד לבן
  • 400 גרם פקאנים טבעיים, קלויים
  • 400 גרם חלב מרוכז (פחית אחת)
  • 2\1 כפית מלח
  • 2\1 כוס ריבת חלב

מרפדים תבנית עם נייר אפייה.

להכנת הפאדג', קוצצים גס את אגוזי הפקאן. מעבירים את ריבת החלב לשקית זילוף וגוזרים חור קטן.

מניחים בסיר בינוני את השוקולד הלבן, החלב המרוכז והמלח. ממיסים את השוקולד על חום בינוני תוך כדי ערבוב. כשהתערובת חמה ואחידה מוסיפים פנימה את אגוזי הפקאן ומערבבים.

יוצקים מחצית מתערובת הפאדג' לתבנית ומיישרים. בעזרת שקית זילוף, מזלפים פסים מריבת החלב על הפאדג' (אם אין שקית זילוף, ניתן גם להניח תלולית מריבת החלב בעזרת שתי כפיות). בעזרת סכין, משיישים קלות את ריבת החלב.

יוצקים את שארית תערובת הפאדג' בתבנית ומשטחים אותה בעזרת מרית. מכסים את התבנית בניילון נצמד ומקררים לארבע שעות לפחות (ניתן גם להקפיא).

מוציאים את הפאדג' מקירור ופורסים את הפאדג' לקוביות קטנות. מאחסנים בקופסא אטומה במקרר, אך מומלץ להגיש את הפאדג' בטמפ' החדר.

חוץ מזה,

  • ניתן להחליף את אגוזי הפקאן בכל סוג אחר של אגוזים, או אפילו לוותר עליהם לגמרי.
  • לפני החיתוך ניתן להקפיא את הפאדג' לחצי שעה- שעה. זה ייקל על החיתוך.
  • דרך נוספת לפרוס את הפאדג' בצורה פשוטה וחלקה יותר היא חימום הסכין בכוס עם מים רותחים (טבילת הסכין במים הרותחים, ייבושה בעזרת נייר מגבת ופריסה)

img_0788

 

16 תגובות בנושא “פאדג' שוקולד לבן, ריבת חלב ופקאנים

  1. היי דור! תודה על המתכון המעולה!! הכנתי את זה לאירוע בסופשבוע וזה היה טעים בטירוף והצלחה גדולה! בנוסף לפקאנים שמתי קשיו קלוי שהכניסו מליחות לכל המתוק הזה וזה ממש שדרג לדעתי! תודה רבה! :))

  2. היי דור! הפאדג' נראה מדהים, כבר רצה לקנות חומרים 🙂
    שאלה בנוגע לגודל התבנית – כמות החומרים נראית מאד גדולה לתבנית 20×20, ובסרטון רואים תבנית מלבנית. האם גודל התבנית אכן 20×20 ?

  3. מתכון כיפי, תוצאה יפה וטעימה, ואפילו בלי ללכלך את המטבח! מושלם, תודה!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.